czwartek, 12 marca 2015

Garnier Ultimate Blends z olejkiem z awokado i masłem shea

Gdy mieszkałam jeszcze w Polsce to szampony i odżywki do włosów Garnier należały do moich ulubionych. Używałam głównie ten z olejkiem arganowym i żurawiną, później przerzuciłam się na nowość z serii Sekrety Prowansji z morelą ale generalnie praktycznie każdy rodzaj bardzo mi odpowiadał.
Kosmetyki te spełniały swoją rolę czytaj szampon dobrze mył włosy a odżywka świetnie radziła sobie z kołtunami :)
Po przyjeździe do UK doznałam lekkiego szoku, gdy okazało się, że owych produktów nie można tam kupić! Przetestowałam wiele innych firm i jakoś dawałam sobie radę aż tu nagle pewnego pięknego dnia znalazłam Garnier'a w Asdzie!! :)
Skusiłam się na Garnier z olejkiem z awokado i masłem shea.


Szampon posiada idealną dla mnie konsystencje, nie jest zbyt gęsty ale też nie przelewa mi się przez palce. Dobrze myje, pieni się i łatwo spłukuje :) a do tego wszystkiego jest wydajny!



O odżywce już wcześniej słyszałam wiele dobrego (dlatego właśnie ją kupiłam jako pierwszą!) i sama również stałam się jej fanką :) I o ile szampon raz na jakiś czas zmieniam tak odżywce jestem wierna już od prawie roku!
Najważniejsze dla mnie jest to, że dzięki niej bardzo łatwo jest mi rozczesać moje długie i gęste włosy (a uwierzcie mi nie jest to wcale łatwe zadanie!), które po myciu są mięciutkie i przyjemne w dotyku :) Do tego ładnie pachnie i jest wydajna.



Jestem bardzo zadowolona z tego duetu i Wam również go polecam :)
Znacie? używacie? a może inny rodzaj z rodziny Garnier podbił Wasze serca? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...